Štěstí doručeno

16,00 € 389,00 Kč

Štěstí doručeno

Pohled do budoucnosti firem, které vytvářejí štěstí, pak peníze

Jedná se již o třetí dotisk českého vydání, který je zároveň našim nejekologičtějším výrobkem (ekopapír, ekotisk & šití). Kniha doplňuje Podivína a Sedmidenní víkend, které jsou příběhem přeměny existující výrobní, direktivně řízené firmy Semco. Štěstí doručeno je o firmě, která vznikla na zelené louce a během krátké chvíle překročila miliardový roční obrat (v USD). Zappos na to jde tak, že se místo na peníze, zaměřuje na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků. Zappos je momentálně i největší firmou na světě, která funguje na principech holakracie s cílem stát se tzv. tyrkysovou/teal organizací (viz Budoucnost organizací). Podnikatelský svět udivuje i jejich komunitní projekt s názvem Downtown Project. Štěstí doručeno patří od svého vydání v kategorii podnikatelské literatury mezi celosvětově nejčtenější knihy.
Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu. Budoucnost organizací, Na čem dnes záleží a Svoboda v práci jsou potom knihami, které pomohou tyto dílčí příběhy zasadit do širšího rámce, skutečně je pochopit a uvědomit si tak lépe, jak budovat mnohem lidštější a prospěšnější organizace.

Koupit knihu

Online v ČŘ a SR

16,00 €

Osobně

 

Proč si přečíst

  1. Dozvíte se, jak z nudné práce (skladník nebo operátor na call centru) udělat poslání, které lidi milují.
  2. Získáte příběh firmy vzniklé na zelené louce (“start-up”) a tím inspiraci pro vaše podnikání.
  3. Pochopíte lépe, co je to štěstí a jak to "celkové" skloubit s "pracovním".
  4. Získáte inspiraci a tipy na to, jak budovat jedinečnou, magnetickou firemní kulturu.
  5. Stějně jako Ricardo Semler dokáže i Tonny Hsieh dokonale pobavit. Kromě inspirace se těšte i na zábavu.

V knize se dozvíte

  • Jak z nejnudnější práce udělat magnet, přitahující dlouhé fronty lidí
  • Jak za deset let vybudovat firmu s ročním obratem přesahujícím miliardu dolarů
  • Jak najít vyšší smysl v (na první pohled) ne zcela smysluplném podnikání
  • Jak budovat unikátní firemní kulturu
  • Proč a jak zpřístupnit informace o fungování firmy zaměstnancům i veřejnosti
  • Co je to lidské štěstí a jak ho pociťovat při práci
  • Jak diametrálně zvýšit chuť lidí do práce
  • Že můžete působit radost, měnit svět a přitom více než slušně vydělávat
  • Jaké jsou hodnoty Zapposu a jak jich využívá ke svému ekonomickému úspěchu
  • Že si můžete Zappos jednoduše přijet prohlédnout na vlastní oči

Prolistujte si

Autor

Tony Hsieh

Tony Hsieh

Pokud se dnes Zappos ve světě byznysu skloňuje ve všech směrech, potom o jejich generálním řediteli a autoru knihy Delivering Happiness Tony Hsiehovi to platí dvounásob.

Potomek Taiwanských emigrantů do Spojených států vybudoval v letech 1996 - 99 firmu Link Exchange, kterou později prodal Microsoftu za 265 milionů dolarů. V roce 1999 nastoupil do Zapposu, který je od té doby jeho experimentální laboratoří.

Tony Hsieh na Wikipedii, na LinkedInu, na Twitteru.

Kde knihu koupit

Online v ČŘ a SR

16,00 €

Osobně

Praktické info

Překlad: Viktor Jurek
Název v originále: Delivering Happiness
Počet stran: 256 stran
Vazba: brožovaná
Rozměr: 130 x 200 mm
Hmotnost: 330 g
ISBN: 9788087917374
Rok vydání: 2017

Odkazy

Vaše názory