Super a hyper markety: Nesnesitelná lehkost nakupování

369 Kč 15 €

Super a hyper markety: Nesnesitelná lehkost nakupování

Vše, co jste chtěli vědět o super/hyper-marketu ve vaší obci a báli jste se zeptat

Většinu z nás ani nenapadne, že by na nakupování v hyper- a super-marketech mohlo být něco špatně. Ještě i čtvrtstoletí po soužití s nimi je většina považuje za ideál. Zajímá nás především nízká cena, šíře nabídky a dostupnost. Listujeme letáky, přitahují nás akce a slevy.
Co ale tento styl nakupování znamená pro přírodu, mezilidské vztahy nebo dokonce pro ekonomiku, zdraví a svobodu každého z nás, zpravidla nedomyslíme. Tento balíček knih vám může doslova otevřít oči a nenávratně změnit to, jak na fenomén nákupních řetězců nahlížíte. Obsahuje: Nesnesitelná lehkost nakupování aneb Oči otevírající publikace osvětlující zákulisí nakupování v super-, hyper- a mega-marketech. Jak na nákupní centra aneb praktický manuál Praktický manuál na to, jak se vyhnout stavbě marketu u vás v obci a Přelet nad hypermarketovým hnízdem aneb Deset let budování hypermarketů v ČR a Nákupní řetězce – nové výzvy aneb Důležité souvislosti fungování hyper/super-marketů. Pokud chcete širší souvislosti toho proč se marketům vyhnout, sáhněte i po knize Třináct tisíc dní.

Koupit knihu

Online v ČR a SR

369 Kč

Proč si přečíst

  1. Protože máloco nás drží tak moc v šachu jako právě super/hyper-markety - pochopit jejich fungování je začátek změny k zdravějšímu, šťastnějšímu a bohatšímu životu
  2. Většina populace vydělává u korporací (případně u našich oligarchů) a u stejných korporací (případně u oligarchů) tyto peníze následně utrácí. Zbývá někomu ještě síla a prostředky na život?
  3. Po roce 1939 jsme přišli o židovské obchodníky, po roce 1945 o německé a po roce 1948 o zbylé české. Následovala epocha socialistických unifikovaných Rajek a sámošek. Po roce 1989 pak přišly nadnárodní markety. Nyní přichází čas na to, abychom si život vzali od korporací (a oligarchů) zase zpátky a podpořili návrat drobných obchodníků a tím i života do našich měst a obcí.

V knize se dozvíte

  • Co znamená supermarket pro zdraví a štěstí lidí tam, kde stojí
  • Jak moc dokáže supermarket zničit přírodu
  • Jak moc dokáže supermarket zničit lidi (zaměstnance, zákazníky, dodavatele a sousedy)
  • Jak se supermarketům postavit
  • Nespočet dalších dechberoucích souvislostí

Kde knihu koupit

Online v ČR a SR

369 Kč

Vaše názory